5 Sfaturi pentru texte care vand!

În prezent, mediul online reprezintă o oportunitate uriașă de lansare a unei afaceri, în cadrul căruia îți poți face mai cunoscute produsele sau serviciile. Datorită acestui fapt, mulți antreprenori apelează la copywriting, fie sub formă de reclame, de pagini de vânzare sau de postări în social media. 

Dacă ești la început de drum și îți dorești să afli mai multe despre textele care îți aduc vânzări, iată 5 sfaturi ce te-ar putea ajuta: 

  1. Nu scrie texte prea lungi

De cele mai multe ori, oamenii nu au răbdare să citească texte prea lungi – mai ales pe social media. Încearcă așadar să fii cât mai succint posibil, concentrându-ți ideile în doar câteva rânduri și folosind propoziții scurte.

O altă recomandare este să folosești spații între paragrafe, pentru a oferi textului un aspect mult mai aerisit și ușor de citit.

  1. Vorbește pe limbajul publicului tău

Evită să folosești cuvinte prea tehnice sau complicate, întrucât există o posibilitate mare ca oamenii cărora te adresezi să îți nu înțeleagă mesajul. Utilizează, în schimb, un limbaj cât mai uzual, așa cum te-ai adresa unui prieten apropiat. 

  1. Stabilește care este tonul vocii 

Atât în comunicarea verbală, cât și în cea scrisă, tonul vocii poate influența semnificativ felul în care mesajul tău va fi perceput de către interlocutor. Acesta este reprezentat de modul în care alegi să comunici cu audiența ta și trebuie să fie ales cu mare grijă.

De multe ori, o adresare mai prietenoasă are mai multe șanse de reușită, însă acest lucru nu este general valabil. Un prim pas este cunoașterea publicului tău țintă, căruia să i te adresezi pe propriul limbaj (care poate fi, de exemplu, serios, informativ sau vesel).

Așadar, atât cuvintele folosite, cât și felul în care le transmitem, joacă un rol important în comunicarea cu potențialii tăi clienți. 

  1. Spune o poveste

Oamenilor le plac poveștile, mai ales atunci când se regăsesc (măcar puțin) în ele. Tocmai de aceea, recomandarea noastră este să încerci să creezi o legătură între tine și clienții tăi, cărora să le transmiți un mesaj ce îi va îndemna să apeleze la tine. 

  1. Nu uita de Call To Action

Un Call to Action reprezintă un îndemn pe care îl poți adresa urmăritorilor sau publicului tău țintă, cu scopul de a îl face să realizeze o anumită acțiune (precum vizitarea unui site sau apăsarea butonului de like). În general, aceștia sunt introduși la finalul unui text și sunt de mare folos în atragerea interacțiunilor

Iată câteva exemple de Call To Action-uri la care poți apela:

  • Vizitează site-ul nostru pentru mai multe detalii
  • Cumpără acum
  • Pentru programări, sunați la numărul 07459807xx

Sperăm ca aceste sfaturi să îți fie de folos, iar dacă ai orice fel de nelămuriri sau întrebări legate de marketing-ul digital, suntem aici pentru tine. La cât mai multe vânzări!