Cum sa creezi o strategie care sa aduca rezultate, pentru un cont nou de Tik Tok?

Tik Tok este cea mai in trend retea sociala in acest moment, ce se axeaza doar pe continut video. Platforma Tik Tok este utilizata pentru a realiza o varietate de video-uri: coregrafii de dans, filmulete funny sau chiar educative, oferindu-ti posibilitatea de a le filma si edita direct in aplicatie.

Fie ca ai o afacere intr-un domeniu cunoscut, fie ca vrei sa te promovezi ca antreprenor individual sau ca vlogger/content creator, aceasta este platforma pe care trebuie sa fii pentru awarness si nu numai.

Iti vom prezenta in detaliu in acest articol cum sa cresti contul dar si de ce sa incepi sa rulezi campanii platite pe aceasta retea sociala.

Cum cresti organic un cont de Tik Tok?

In primul rand trebuie sa incepi sa generezi content de calitate, filmat ade]cvat. Contentul trebuie sa fie realizat pe nisa ta business sau in functie de obiectivele tale. Insa, degeaba generzi content daca nu intelegi de la inceput algoritmul din sparele TikTok-ului:

  • Interactioneaza cu ceilalti utilizatori: raspunde la comentarii, la mesaje, fii activ pe platforma si urmareste conturi cu acelasi specific ca si tine.
  • Sunetele folosite in filmulete dar si hashtag-urile folosite, descrierile care sa includa cuvinte cheie specifice care sa se afiseze in cautare.
  • Setarile contului sunt iarasi un factor important: limba selectata, tara, device-ul folosit au o contributie la cresterea contului.
  • Posteaza constant video-uri cu o calitate buna, clare si luminoase si incearca sa le distribui si pe celalalte platforme de social media pentru a aduce traficul de acolo pe profilul de Tik Tok.

Cand creezi continut pe Tik Tok trebuie sa ai in vedere cei 4 piloni conform carora continutul va avea succes:

  • Educatie – poti crea continut video care duce intr-o directie educativa. In functie de nisa ta de activitate, poti crea diverse lucruri: retete, DIY, tip&triks, life haks, idei de organizare etc.
  • Entertainment – avand in vedere ca marea parte a utilizatorilor sunt tineri, acestia iubesc divertismentul asa ca trebuie sa le generam content amuzant, care sa ii captiveze si cu care sa se identifice. Nu mai zicem de faptul ca aceste filmulete sunt foarte usor share-uibile si pot atinge o audienta mai mare decat credem.
  • Engagement – continutul video trebuie creat astfel incat oamneii sa vada ca exista puncte comune cu ei si in acest fel ii facem sa comenteze, sa dea like postarii sau chiar sa o share-uiasca.
  • Emotie – acesta este poate cel mai important pilon. Toti vor sa auda alte povesti cu care sa se identifice: poate au trecut prin situatii similare sau au descoperit anumite lucruri ce ii ajuta si pe altii etc.

De ce sa incepi sa rulezi campanii platite pe Tik Tok?

In cazul in care vrei sa cresti mai mult contul sau ai alte obiective precum vanzari sau lead-uri, poti folosi campanii de marketing platite cu ajutorul Tik Tok My Business.

Campaniile de tip reclama pe Tik Tok au 5 obiective disponibile pentru promovare. Obiectivul trebuie ales atunci cand creezi campania:

  • Reach – Afisari. Acest tip de campanie va afisa reclama la cat mai multe persoane
  • Trafic – Click-uri. Reclama va fi afisata celor predispusi sa dea click pentru a vizita website-ul
  • App Install. Reclamele vor fi afisate astfel incat sa se maximizeze instalarea aplicatiei mobile
  • Video Views. Reclama va fi expusa cat mai multor persoane pentru a se atinge un numar cat mai mare de vizionari
  • Conversii. Reclama va fi afisata catre cei despre care Tik Tok crede ca au cele mai multe sanse sa efectueze conversii pe website. Pentru a alege acest obiectiv, este nevoie sa fie instalat pixelul pe site si sa aiba ceva istoric.

Platforma este foarte usor de folosit avand diferite posibilitati de segmentare foarte utile:

  • tara si oras
  • varsta
  • sexul
  • limba vorbita
  • interese (nu sunt atat de detaliate ca in platforma Facebook My Business insa sunt 30-40 de categorii diferite din care poti alege)
  • sistemul de operare al telefonului

Trebuie sa incepi chiar acum campaniile pe Tik Tok, sa investesti in asta pentru ca este platforma cu cei mai multi utilizatori activi, costul pe interactiune este redus pentru ca nu sunt atat de multe business-uri care sa ruleze campanii si poti crea o comunitate activa pe profil crescandu-ti numarul de followersi.

Recomandarea noastra este sa imbini cresterea organica a contului cu cea platita si sa actionezi chiar acum spre cresterea business-ului tau si pe aceasta platforma in continua crestere.